piątek, 14 października 2011

korektor z firmy INGRID COSMETICS IDEAL skin long lasting 16h





















Dzisiaj moja nowość kosmetyczna, czyli nowy korektor z firmy INGRID COSMETICS IDEAL skin long lasting 16h. 4,5 g za 4,00zł. Jest chyba 5 lub 6 odcieni tego korektora. Ja wybrałam nr 2 i idealnie dopasowałam go do kolory mojej skóry. Spełnia najważniejszą swoją funkcje, czyli przykrywa niedoskonałości!!! Mogę powiedzieć, że świetnie przykrywa i ukrywa to co ma ukryć :) Utrzymuje się długo na mojej skórze, jednak nie tak długo jak obiecuje nam producent. Nie jest ciężki. Jest kremowy i ładnie pachnie. Polecam! 
Gdzie można go zakupić?! W sklepach typu "Wszystko za ... zł". Uwierzcie mi, że czasami w takich sklepach można znaleźć kosmetyczne cudo!

Pozdr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz