czwartek, 29 września 2011

Małe zakupy [2]

Kolejne dwie rzeczy.
- Zanim kupiłam podkład Essence Soft & Natural, to "przekopałam" internet aby się czegoś dowiedzieć. Powiem szczerze, że szukałam podkład, który nie bedzie tylko na zimę, a będzie taki przejściowy między jesienią a zimą.
I skusiłam się na ten podkład.http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=27374  Póki co użyłam go raz, a już jestem zadowolona. Cena 13,99 za 30ml.
- Miss Sporty mój ukochany matujący puder. Kolor: 01 Transparent
http://kosmetyki-monicii.blog.onet.pl/Miss-Sporty-kontra-Synergen-ta,2,ID432347871,n podaje linka do mojego bloga, gdzie możecie poczytać więcej na temat tego pudru. Cena 9,99zł za 11g.

Pozdr.

2 komentarze:

  1. no wreszcie moge skomentowac:D
    w zyciu nie zrocilam uwagi na podklady z essence ale przy najblizszej okazji zerkne:) jak sie sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do pytania Zanuni, jak się sprawuje? Też zastanawiałam się nad podkładami essence ale nigdy nie miałam odwagi żeby kupić, zawsze wybierałam już coś znajomego ;p

    OdpowiedzUsuń